4 أفكار غير تقليدية لهدايا عيد الام.. وخصومات مميزة من رويال سيرفيس

افكار هدايا عيد الام

حاولنا بقدر الإمكان أننا نتجنب الأفكار الاعتيادية والهدايا اللي بنقدمها كل سنة لأمهاتنا سواء في يوم الاحتفال بيها كأم أو حتى في عيد ميلادها زي “الورد، أغراض المطبخ، وغيره من هدايا تقليدية ومش مميزة”، وهنساعدك من خلال الدليل ده على تقديم هدية تخطف قلبها وتفرحها.

1.الشوبينج:

رغم أن أمهاتنا دايما بيحسسونا أنهم مش محتاجين ملابس وهدوم جديدة، إلا أنهم زي أي سيدة بيحبوا يعملوا شوبينج ويشتروا حاجات جديدة، سواء هدوم أو مكياج أو عطور، وأنت ممكن تقدملها الهدية دي بطريقة مختلفة بعد ما تحدد ميزانتيك، خدها على أول مول قريب ليكم وخليها تختار بنفسها وفاجأها بأنك تدفع عنها الحساب، أكيد هتتبسط جدًا وهتستفيد.

2.السبا:

من الأماكن المميزة لأي أم هو السبا أو النادي الصحي، لأنه بيساعدها تتخلص من التوتر والقلق الدايم في حياتها، اهديها “تيكيت” محجوز لها مخصوص يوم كامل في سبا مميز، وخليها تستمتع بجلسة تدليك وتجربة الساونا وغيره من الجلسات العلاجية المقدمة، هترجع مبسوطة جدًا لأنها وسيلة رائعة للاستراحة من الروتين اليومي في البيت، وكمان هيمنع عنها الغضب والحزن والعواطف السلبية لفترة من الوقت.

3.ألبوم صور مخصوص:

“الهدايا البسيطة بتفرق”.. مش لازم تقدم لها حاجة غالية أو كبيرة عشان تحس بالسعادة، ممكن تعمل لها ألبوم صور بصوركم كلها بشكل مميز ومختلف، وشوف الضحكة اللي على وشها.

4.تنظيف البيت:

مفيش حاجة بتفرح الأمهات أكتر من أوضتك النضيفة والبيت لما يكون مرتب ومريح، وعشان كده ده بيخليها طول اليوم مشغولة في أكتر من حاجة وبلاقيها تعبانة في آخر اليوم من المهام اللي عليها، ممكن أنك تريحها في يوم عيد الام وتطلب لها عاملة نظافة منزلية من مكتب خدم يومي زي رويال سيرفيس، اللي هيساعدك في المهمة دي على أكمل وجه، وكمان هتستفيد بخصومات مميزة جدًا لليوم المميز ده.

تقدر تعرف عن عروضنا أكتر من هنا: عروض خاصة من مكتب شغالات رويال سيرفيس.. اعرف واتعاقد معنا لبيت نظيف ومريح

عيد الام

عروض عيد الام

حان الوقت الأمثل للأمهات.. أكيد كلنا عارفين أن يوم عيد الأم هو أفضل الأيام لأمهاتنا، لأنها بتشعر بالتقدير والحب مننا، لكن احنا بنقع في حيرة الهدية المناسبة، ولأننا في رويال سيرفيس عارفين أن الهدية المثالية هي منزل نضيف، قررنا مفاجأتكم بخـصــم 50% على خدمتنا لراحة ست الحبايب.

هدية المنزل النظيف من رويال سيرفيس مخصصة لتعيد لكل أم وقت فراغها اللي تستحقه والوقت العائلي اللي بالتأكيد محتاجة، بالإضافة أنه هيقلل من عليها الإجهاد اليومي ويخليها تستمع بوقت مميز معاكم في السينما أو عزومة غداء أو حتى الراحة على الكنبة مع مشروبها المفضل.

امنح والدتك يوم راحة من تنظيف الأرضيات والمطبخ وتحضير الغداء والكنس وتنظيف الأسطح والسراير وغيره وغيره، وكمان هتريحها من الروتين اليومي الممل، وتأكد أن الاستراحة النظيفة هي الهدية المثالية لكل أم، وأنت كمان استفيد بالخصم المثالي اللي بنقدمه على خدماتنا وأهمها خدمة تنظيف المنزل.

للتواصل معنا والحصول على هدية عيد الام، يمكنك الاتصال على الأرقام التالية (0238346881، 0122722283)، أو من خلال الضغط هنا لمعرفة كل التفاصيل… استفيد بالعرض وريح ست الكل في يومها المميز.

اقرأ أيضا: أسهل الطرق للتعاون مع مكتب خادمات مميز

عيد الام

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربة التصفح الخاصة بك. من خلال تصفح هذا الموقع ، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.