ماذا اشتري هدية لامي في عيد الام.. من غير ما تحتار هنساعدك

مفاجأة رويال سيرفيس لـ عيد الام خصم 50%

احنا قررنا نقدم لكم هدية مبتكرة وأكيد جدتك أو والدتك المسنة في حاجة ليها، وهي خصم مميز جدًا على خدمة جليسة مسنين يصل لـ 50% عند طلب الخدمة من دلوقتي وحتى يوم عيد الام.

ولأن مهمة جليسة مسنين ضرورية عند ناس كتير، إحنا هنعرفك أهميتها وليه الخصم يعتبر هدية مناسبة جدًا على الخدمة.

توفر رعاية مسنين بالمنزل كافة الاحتياجات الخاصة بجدتك أو والدتك أو حماتك المسنة وكبار السن، تشمل المميزات المتعددة في الجليسة:

  • المساعدة في المعيشة والاحتياجات اليومية من (تغيير الهدوم، تناول الطعام، مواعيد الأدوية، مواعيد النوم وغيره من مهام يوميه بيحتاجوها).
  • الجلوس مع المسنة في ساعات النهار مع وجودك في الشغل، وده هيطمنك كتير بدل ما تسبها لوحدها في البيت.
  • متابعة تعليمات الدكاترة ومواعيد الدواء بشكل مكثف أكثر، لأن عمل الجليسة جعلها متفرغة للحالة فقط، ومعندهاش أي إشغالات تانية عن رعاية أحبائك.
  • الحالة النفسية للسيدة المسنة وإزاي هتتغير وتفرق كتير مع وجود جليسة دايمة معاها في البيت.

تخيل أن حد هيساعدك في أداء كل المهمات اللي فاتت دي وبشكل أكثر احترافية، وكمان في خصم مميز جدًا على الخدمة عشان تسعد والدتك أو جدتك، وكمان تتفرغ لشغلك ومسؤولياتك بشكل أكبر، وأنت مطمن على حبايبك مع جليسة رويال سيرفيس ذو الكفاءة العالية.

تقدر تعرف أكثر عن: كيفية التعامل مع مريض الزهايمر بالمنزل و6 نصائح للتعامل معه

ماذا اشتري هدية لامي في عيد الام

ليه تختار هدية عيد الام من رويال سيرفيس

ممكن تترد في اختيار خصم الخدمة مننا، لأنك محتاج دليل قوي ومضمون لاختيار جليسة مسنين من فريقنا المميز، إحنا هنطمنك ونرد على كافة تساؤلاتك.

مركز رعاية المسنين رويال سيرفيس (اتواصل معنا بشكل أسرع هنا)، يقدم رعاية مميزة لكبار السن سواء القادرين أو غير قادرين على خدمة نفسهم، وده بالتأكيد بيكون تحت إشراف طبي ومتابعة مع طبيب المسنة، كمان جليستنا تم تدريبهم على أعلى مستوى في التعامل مع حالات المسنين المختلفة وحالاتهم المزاجية المضطربة.

إضافة إلى وجود خبرة تمريضية عند جليسات مسنين رويال سيرفيس، في كل الخدمات اللي بتقدمها للمسنين من خلال (القياسات وإجراءالفحوصات الخاصة بمرضى الضغط والسكر ومنح الحقن الطبية وغيره).

ماذا اشتري هدية لامي في عيد الام

هدايا بسيطة في عيد الام

لو بتدور على هدايا بسيطة تقدر تسعد بيها حبابيك من كبار السن ومحتار تختار إيه مناسب ليهم ويعبر عن حبك، هنقدملك أفكار مختلفة تقدر تستفيد بيها مع هدية خصمنا الـ 50% على خدمة جليسة مسنين.

1.كرسى هزاز:

من الهدايا المختلفة والمميزة لكبار السن، هو الكرسى الهزاز اللي هيساعدهم على تجنب آلام الضهر والعظام، وكمان يجعلهم أكثر هدوء وراحة، وده أمر رائع ومثير بالنسبة للأجداد وكبار السن، اختار كرسى مناسب مع ميزانتيك وذوقك واحتياجتهم، لأن الكرسى متوفر بأحجام وأوزان وأشكال وخامات كتير مختلفة تناسب كل حالة.

2.كرسى مساج:

هدية رائعة لكبار السن والأمهات في عيد الام، لأنه بيقوم بتدليك أجزاء مختلفة من الجسم، من خلال عمل مساج أوتوماتيكيًا لمدة 15 دقيقة أو 30 دقيقة على حسب الرغبة، ودي حاجة هتبسط الأمهات جدًا بعد يوم طويل من العمل في المنزل، تخيل أنك بتمنحها وقت ممتع أثناء مشاهدتها للتلفزيون أو القراءة قبل النوم.

ماذا اشتري هدية لامي في عيد الام

3.ساعة ذكية:

من الأمراض اللي بيتصاب بها المسنين وكبار السن، هي الزهايمر أو فقدان الذاكرة المؤقت، لذا الساعة الذكية هي هدية مثالية لأنها بتحدد موقعهم في حالة توصيلها إلكترونيا بهواتف ذكية، وده أكيد كل اللي هتكون محتاجة أثناء وجودك برا البيت.

4.عكاز:

يحتاج حبايبنا المسنين لمساعدة في المشي والحركة، وفي حالة عدم وجود شخص يساعدهم بشكل مستمر، أكيد العكاز هدية رائعة لهم وعملية كمان، تقدر تشتري العكاز القابل للطي لأنه سهل الحركة وخفيف أثناء التنقل معهم في كل مكان.

5.جهاز تدليك للقدمين:

جهاز تدليك القدمين هيساعد على علاج الصداع والإرهاق وإزالة السموم من الجسم، لأنه بيقوم بعمل مساج للقدم كاملة من خلال الضغط على أسفل القدم والكعبين وجانبي القدم معاً، مما يجعل كبار السن يشعرون براحة كاملة عند إجراء التدليك.

كمان الجهاز يحتوي على سرعات مختلفة تقدر تتحكم فيها عن طريق جهاز التحكم عن بعد، والجزء اللي يقوم بعمل مساج القدم قابل للغسل حفاظاً على النظافة، مما يجعل منه هدية عيد ام رائعة سواء للأجداد أو غيرهم.

6.وسادة مساج الرقبة:

يصاب كبار السن والأجداد بآلام الرقبة بشكل مستمر، مما يجعل إهدائهم وسادة مساج الرقبة أمراً رائعاً، لأنها بتقوم بعمل تدليك للرقبة والأكتاف، وهي مصنوعة من مواد قطنية لطيفة الملمس توفر لهم احساس الراحة والاستجمام، وهي تعمل عن طريق البطارية ولها زر تشغيل على أحد جانبيها.

في نهاية مقالنا، يسعدنا أن نقدملك أفكار مختلفة ومميزة لعيد الام ونرد على حيرة سؤالك “ماذا اشتري هدية لامي في عيد الام”، بجانب تقديم خصمنا المميز في كافة خدمتنا وخاصة خدمة جليسة المسنين، لأنها الأنسب لأجدادنا وأمهاتنا من كبار السن، اتصل بنا واسأل عن عرض 50% من هنا أو من خلال الأرقام التالية (0238346881، 0122722283).

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربة التصفح الخاصة بك. من خلال تصفح هذا الموقع ، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط.